Bc. Martin Kubů
Bakalářská práce
Podnikatelský plán
Business plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský plán“ je vytvoření podnikatelského plánu podniku, jež se zabývá prodejem dotykových rámů a fólií. Práce je členěna do dvou částí, a to části teoretické a praktické. V první části jsou vymezeny základní pojmy, potřebná teorie a popsány analýzy, které jsou následně využity v části praktické. V té je zpracován samotný podnikatelský plán vybraného podniku.Abstract:
The goal of the bachelor thesis “Business plan” is to create a business plan for a company engaged in the sell of touch frames and touch foils. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The former defines the basic concepts, theories and describes the analyses, which are subsequently used in the practical part. The latter contains actual business plan of the chosen company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qkb3x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Kateřina SÝKOROVÁ -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Podnikatelský plán pro vybraný podnikatelský záměr
Robert ROTH -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Business Plan of a New Gastronomic Company
Bettina Asztalos -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva