Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy – Jana POŘÁDKOVÁ
Jana POŘÁDKOVÁ
Master's thesis
Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy
The importance of marketing analysis for creating business plan of small enterprise
Abstract:
Cílem diplomové práce je marketingová analýza ve vztahu k nově vznikající firmě a vytvoření podnikatelského plánu. Marketingová analýza, vedle charakteristiky podniku, podnikatelské činnosti a finančního plánu, tvoří podstatnou část podnikatelského plánu. Má v podnikatelském plánu a především pro podnikatelskou činnost svůj podstatný a velký význam. Bylo zhodnoceno vnější prostředí, trh, odvětví, konkurence …moreAbstract:
The aim of thesis is a marketing analysis in relation to the emerging enterprise and creating a business plan. Marketing analysis, in addition to the characteristics of the enterprise, business activity and financial plan, form a significant part of the business plan. It has substantial and great importance in the business plan and especially for business activity. The external environment, market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Accessible from:: 30. 4. 2009
Identifier:
8828
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POŘÁDKOVÁ, Jana. \textit{Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2009. Available from: https://theses.cz/id/klyqgj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POŘÁDKOVÁ, Jana. Význam marketingové analýzy pro tvorbu podnikatelského plánu malé firmy. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of AgricultureMaster programme / field:
Agriculture Engineering / Operational Management
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights