Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět – David Hrbáček
David Hrbáček
Master's thesis
Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět
The Project of Creating Marketing Communication Plan of the Event Ukliďme Česko, Ukliďme svět
Anotácia:
Diplomová práce vznikla s cílem vytvořit plán marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. Práce má tři části, přičemž první část se zabývá studiem teorie korespondující s tématem. Druhá, analytická část, využívá získaných poznatků a zkoumá základní vztahy a principy marketingové komunikace dobrovolnické akce. Poslední část je věnována projektu, který vychází z obou předchozích …viacAbstract:
The diploma thesis was developed with the aim to create the plan of marketing communication of volunteer event Ukliďme svět, ukliďme Česko. The diploma thesis has three parts, the first part studies the theory that corresponds to the topic. Analytical part uses acquired knowledge and explores the basic principles of relations of marketing communications of volunteering event. The last section is devoted …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBÁČEK, David. \textit{Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/km2or4/.
Jak správně citovat práci
Hrbáček, David. Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová