Kristýna SUKOVÁ

Master's thesis

Tvorba a využití e-learningové opory ve vlastivědných předmětech na 1. stupni ZŠ zaměřená na oblast Kladensko

Creation and Use of e-learning Support within Homeland Subjects at Primary Schools Focused on the Kladno Region
Anotácia:
Diplomová práce Tvorba a využití e-learningové opory ve vlastivědných předmětech na 1. stupni ZŠ zaměřená na oblast Kladensko se zabývá e-learningem a jeho využitím ve vlastivědných předmětech na 1. stupni ZŠ. V teoretické části je popsána charakteristika e-learningu, jeho forem ? distančního vzdělávání a blended learningu, prostředí pro tvorbu e-kurzů Moodle a využití ICT na 1. stupni ZŠ a jeho místo …viac
Abstract:
The diploma thesis Creation and Use of e-learning Support within Homeland Subjects at Primary Schools Focused on the Kladno Region focuses on e-learning and its use in homeland subjects at primary schools. In the theoretical part characteristics of e-learning, and its forms are described ? distance education and blended learning, the background for creation of Moodle online courses, the use of ICT …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Lukáš Círus

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUKOVÁ, Kristýna. Tvorba a využití e-learningové opory ve vlastivědných předmětech na 1. stupni ZŠ zaměřená na oblast Kladensko. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools and English Language