Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Anton Tuikov
Anton Tuikov
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat, jak značka ovlivňuje kupní chování spotřebitelů a jak se její marketingové strategie a identita promítají do vnímání a preference zákazníků v různých zeměpisných oblastech. Zvláštní pozornost byla věnována analýze, jak značka UNIQLO řídí svůj marketingový mix k dosažení vysoké míry loajality a uznání mezi spotřebiteli. V teoretické části byla představena konceptuální …viacAbstract:
The aim of this work is to explore how a brand influences consumer buying behaviour and how its marketing strategies and identity are reflected in the perceptions and preferences of customers in different geographical areas. Particular attention has been paid to analysing how the UNIQLO brand manages its marketing mix to achieve high levels of loyalty and recognition among consumers. In the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Oponent: Michal Kolomaznik, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Inovace online marketingové strategie společnosti
Pavel KNOTEK -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng
Názov
Vložil
Vložené
Práva