Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh – Ing. Dominika Schmidtová
Ing. Dominika Schmidtová
Bakalářská práce
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Sales support for the introduction of new production to market
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je vyhodnotit současný stav komunikace se zákazníky a akcí podpory prodeje se zákazníky při zavádění novinky výroby společnosti Intermont s. r. o. na trh. Vedlejším cílem je na základě získaných poznatků a informací navrhnout opatření pro zlepšení aktivit firmy v oblasti komunikace a podpory prodeje. Teoretická část obsahuje informace potřebné pro pochopení problematiky …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of communication with customers and sales support activities in the new product introduction by Intermont s. r .o. company to the market. The secondary objective is to propose measures to improve the company's activities in the field of communication and sales support, based on the acquired knowledge and information. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k2wab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh komunikační a distribuční marketingové strategie ve společnosti Triexpert
Tereza Kopecká -
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Marek Šorm -
Návrh strategie pro zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací
Jana Matochová -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Marketingová strategie společnosti H-D v České republice
Martin Heřmanský -
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
Lucie Brožová