Ing. Dominika Schmidtová

Bakalářská práce

Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh

Sales support for the introduction of new production to market
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je vyhodnotit současný stav komunikace se zákazníky a akcí podpory prodeje se zákazníky při zavádění novinky výroby společnosti Intermont s. r. o. na trh. Vedlejším cílem je na základě získaných poznatků a informací navrhnout opatření pro zlepšení aktivit firmy v oblasti komunikace a podpory prodeje. Teoretická část obsahuje informace potřebné pro pochopení problematiky …více
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis is to evaluate the current state of communication with customers and sales support activities in the new product introduction by Intermont s. r .o. company to the market. The secondary objective is to propose measures to improve the company's activities in the field of communication and sales support, based on the acquired knowledge and information. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní