Bc. Adam Trval

Diplomová práce

Případová studie využití sportovce v marketingu

Case study of the use of sport - athlete in marketing
Anotace:
Abstrakt Tématem diplomové práce je případová studie využití sportovce v marketingu. Cílem práce je stanovit specifika marketingového komunikačního mixu využívajícího komunikačního potenciálu vrcholového sportovce. Práce je za účelem naplnění stanoveného cíle rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. První kapitola je věnována pojednání o marketingu, druhá se zaměřuje na sponzoring …více
Abstract:
The topic of this thesis is a case study of the use of sportsman in marketing. The aim of this work is to determine the specifics of the marketing communication mix using the communication potential of the top athlete. The thesis is divided into two parts for the purpose of fulfilling the set goal, namely the theoretical part and the practical part. The first chapter is devoted to treatise on marketing …více
 

Klíčová slova

Marketing sponzoring sport sportovec
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní