Případová studie využití sportovce v marketingu – Bc. Adam Trval
Bc. Adam Trval
Diplomová práce
Případová studie využití sportovce v marketingu
Case study of the use of sport - athlete in marketing
Anotace:
Abstrakt Tématem diplomové práce je případová studie využití sportovce v marketingu. Cílem práce je stanovit specifika marketingového komunikačního mixu využívajícího komunikačního potenciálu vrcholového sportovce. Práce je za účelem naplnění stanoveného cíle rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou. První kapitola je věnována pojednání o marketingu, druhá se zaměřuje na sponzoring …víceAbstract:
The topic of this thesis is a case study of the use of sportsman in marketing. The aim of this work is to determine the specifics of the marketing communication mix using the communication potential of the top athlete. The thesis is divided into two parts for the purpose of fulfilling the set goal, namely the theoretical part and the practical part. The first chapter is devoted to treatise on marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u3s1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2019
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Esport jako budoucnost pro sponzoring sportovců
Petr Malák -
Sponzoring individuálních sportovců v ČR
Jiří Šacl -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Marketing sportu - projekt promotion profesionálního sportovce
Eva Zeithamlová -
Sportovec jako marketingový nástroj výrobku
Marie Neradová -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková -
Formát vysílání Mistrovství světa Formule 1 v roce 2019 na Sport1 a Sport2
Adéla HORÁKOVÁ