Nation branding a značka „Česká republika“ – Bc. Michaela Haljuková
Bc. Michaela Haljuková
Bakalářská práce
Nation branding a značka „Česká republika“
Nation Branding and the Brand "The Czech Republic"
Anotace:
Bakalářská práce „Nation branding a značka Česká republika“ je rozdělena do dvou částí. První je věnována vymezení nation brandingu jako takového v oblasti mezinárodních vztahů, v rámci konceptu tzv. soft power a jeho vymezení vůči veřejné a kulturní diplomacii, dále pak stanovení klíčových metod marketingu využívaných pro tvorbu značky státu. Druhá část je zaměřena na problematiku České republiky …víceAbstract:
The bachelor thesis Nation Branding and the Brand "The Czech Republic" is divided into two main parts. The first part defines nation branding, its position in the field of international relations and within the framework of the soft power, public and cultural diplomacy. Marketing methods applied for creating nation brands are defined. The second part deals with issue of the Czech Republic and with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bhgil/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Michal Kořan, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. et Mgr. Oldřich Krpec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Archaeobotanical analyses of the cereals from the Aeneolithic site at Modřice (Czech Republic) on the perspective of the beginnings of cereal domestication in the Near East
Kateřina Mrkvičková -
"Pravda vítězí" The Czech Victimisation Narrative and the Creation of the First Czechoslovak Republic in the Beginning of the Twentieth Century
Maeva Carla CHARGROS -
Marketingová prezentace České republiky v Ruské federaci
Lucie Mikšíková -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Kulturní diplomacie České republiky
Natálie Arpášová -
Bohemian Rhapsody – vývoj mediální prezentace skupiny Queen v České republice
Jakub Tesařík