Projekt a realizace propagačního videa soukromé společnosti SWAH s.r.o. – Bc. Tomáš Hůlka
Bc. Tomáš Hůlka
Diplomová práce
Projekt a realizace propagačního videa soukromé společnosti SWAH s.r.o.
Private Company SWAH’s Promotional Video Production
Anotace:
Diplomová práce projekt a realizace propagačního videa soukromé společnosti SWAH s.r.o. pojednává o tvorbě propagačního multimedia použitého pro vlastní propagaci společnosti na webových stránkách. Hledáme účinné řešení pro zpracování propagačního videa jako marketingové podpory a její prezentaci na internetu. Práce popisuje teoretické modely, metodologii a postupy při řešení podobných situací. Tyto …víceAbstract:
Diploma thesis the project and accomplishment of promotional video for private company SWAH s.r.o. dissertate on designing multimedia project used for company promotion on their web page. Searching an efficient solution for designing the video according to a marketing based environment and presentation on the internet. Theoretical part describes methodology, marketing steps and solutions of similar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mfbxj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití audiovizuální tvorby v propagaci symfonických orchestrů
Vojtěch Kába -
Fakulta pedagogická ZČU - tvorba videoklipu
Andrea FIALKOVÁ -
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
Barbora Kalousková -
Metodika tvorby a realizace propagačního DVD k medaili „Kursk – 1943“ designéra Otakara Duška
Filip Sochor -
Public relations ve vztahu k potenciálním uchazečům Fakulty tělesné kultury
Kristýna NAVRÁTILOVÁ -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su