Bc. Dagmar Grauová

Master's thesis

Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů

Consumer’s emotionality and efficiency of loyalty programs
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou věrnostních programů vůči jednotlivým typům osobnosti dle Eysenckovi typologie. Vyjadřuje, jak jednotlivé typy osobnosti vnímají zakládání věrnostních programů a co je pro ně motivujícím impulsem. Hlavním cílem je zjistit, do jaké míry věrnostní programy stimulují k nákupu jednotlivé typy osobnosti, právě dle Eysenckovi typologie. Teoretická část této práce …more
Abstract:
The object of this diploma thesis is the effectivity of bonus programs in relationship to different personality types according to Eysenck's personality types theory. It expresses how different personality types perceive foundation of bonus programs and what actually is a motivating impuls for them. The main object is to find out to which point bonus programs stimulate different personality types to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní