Monodramatické texty v režii Kamily Polívkové ve Studiu Hrdinů – Adéla Kalusová
Adéla Kalusová
Bakalářská práce
Monodramatické texty v režii Kamily Polívkové ve Studiu Hrdinů
Monodramatic texts directed by Kamila Polívková in Studio Hrdinů
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat režijní styl Kamily Polívkové na základě rozboru tří inscenací: Den opričnika, Herec a truhlář Majer mluví o stavu své domoviny a Skugga Baldur, které režisérka inscenovala v pražském Studiu Hrdinů. Práce se snaží ukázat znaky typické pro režii Kamily Polívkové a popisuje celkovou režijní práci Polívkové ve Studiu Hrdinů. Následně se v bakalářské práci zamýšlím …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe the directorial style of Kamila Polívková based on an analysis of three productions: Den Opričnika, Herec a truhlář Majer mluví o stavu své domoviny and Skugga Baldur, which the director staged in Prague's Studio Hrdinů. The thesis tries to show the characters typical for the director Kamila Polívková and describes the overall directorial work of Polívková …víceKlíčová slova
monodramatické textyKlíčová slova
divadelní inscenaceKlíčová slova
divadelní režieKlíčová slova
Studio HrdinůKlíčová slova
Praha (Česko)Klíčová slova
monodramata
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Martina MUSILOVÁ
- Oponent: Eva KYSELOVÁ
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Teorie a kritika
Práce na příbuzné téma
-
Režie divadelní inscenace Cyrano z Bergeracu ve volné adaptaci Martina Crimpa
Petr Smyczek -
Krysař, komparace divadelní inscenace E F. Buriana (1940) a rozhlasové inscenace v režii Josefa Henkeho (1964), případová studie
Eliška FERFECKÁ -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Režie inscenace Adam 2.0 (scénář: Matyáš Dlab a Otto Kauppinen) ve Studiu Marta
Matyáš Dlab -
Funkce režie při tvorbě divadelní inscenace
Aidana Nurakhimova -
Žánr jako způsob tematizace inscenace
Josef Kačmarčík -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Analýza výdajů americké federální vlády na podporu Jižního Vietnamu a jejich vliv na hospodářský vývoj USA v letech 1965-1975
Kamila Hošková