Bc. Michaela Leichtová

Diplomová práce

Jazyk přesvědčování v reklamě

The language of persuasion in advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá jazykem přesvědčování a manipulací v reklamě. Na základě odborné literatury sumarizuje informace o psychologických aspektech reklamy, manipulaci v reklamě, využívání reklamních motivů, jazykových prostředků aj. Stěžejním cílem této práce je analýza reklam využívajících motiv strachu a pomocí dotazníkového šetření a Focus group také zjistit názory a postoje respondentů …více
Abstract:
This diploma work deals with the use of language to persuade and manipulate people in advertisements. On the basis of specialized literature I summarize the information about psychological aspects of advertisements, manipulation in adverts, use of advertising motive, language means etc. Crucial aim of this work is an advert analysis that use the motive of fear and using a questionnaire surfy and Focus …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Mgr. Jana Kulhánková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní