Bc. Sabina Mrštinová

Diplomová práce

Využívání motivu strachu v televizní reklamě

Using motive of scare in television advertising
Anotace:
Televizní reklama na každého z nás útočí na každém našem kroku. Smyslem diplomové práce je komplexně zpracovat možnost motivu strachu v televizní reklamě a zjištění jeho účinků. Cílem této práce je zanalyzovat trh a zjistit, dá-li se motiv strachu využít v reklamě pro ovlivnění současné společnosti.
Abstract:
Television advertising attack each of us on our every step. The purpose of this dissertation is able to handle complex facility motive of fear in the television advertisements and determine its effects. The aim of this study is to analyze the market and see if we can call the motive of fear used in advertising to influence current society.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace