Děti předškolního věku a digitální technologie – Bc. Martina Vašíčková
Bc. Martina Vašíčková
Bakalářská práce
Děti předškolního věku a digitální technologie
Preschool Children And Digital Technologies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou používání moderních digitálních technologií dětmi předškolního věku. V teoretické části je stručně uveden vývoj dítěte v předškolním věku, zejména oblasti myšlení, učení či socializace. Následují kapitoly o digitálních technologiích, jejich přínosech i rizicích pro děti a také možnosti rodičovské mediace. Empirická část popisuje kvalitativní výzkum, který přinesl …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with using of digital technologies by preschool children. In the theoretical part, there is shortly mentioned the child development of the preschool period, mainly the field of cognition, learning or socialization. The following chapters deals with digital technologies and their benefits and risks according to preschool children and with the possibilities of parents meditation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ijr4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Martina. \textit{Děti předškolního věku a digitální technologie} [online]. Brno, 2018 [cit. 2023-05-31]. Dostupné z: https://theses.cz/id/knm1nt/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Mladý režisér na prahu 21. století: Filmový materiál nebo digitální technologie? 2. Praktická část: a) Hraný film, 15 minut, digital - režie b) Hraný videoklip, 3:10 minut, 8mm - režie c) Hraný videoklip, 3:40 minut, digital - režie
Jiří VÁGNER -
Digitální technologie v životě předškoláků pohledem rodičů
Barbora Látalová -
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka -
Digitální technologie v životě matek na mateřské/rodičovské dovolené
Marie Sejkorová -
Digitální technologie jako prostředek vyšetřování trestné činnosti spojené s motorovými vozidly
Viola Charčenková -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
English language course for preschool children
Petra Humlíčková -
Influence of Game Application Usage on Spatial Skills by Preschool Children
Simona Pekárková