Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF – Markéta Váňová
Markéta Váňová
Bachelor's thesis
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové a komerční komunikace se zaměřením na PR komunikaci neziskové organizace UNICEF, SWOT analýzu UNICEF a analýzu výsledků vlastního dotazníkového šetření a na jejich základě navrhnout vylepšení komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je vysvětlení …moreAbstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to analyze the current marketing and commercial communication with a focus on PR communication of the non-profit organization UNICEF, perform a SWOT analysis of UNICEF and analyze the results of questionnaire survey and based on them to design a suitable communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF. The thesis is divided into theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82935
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Komunikační a produktová politika Komerční banky,a.s. zaměřená na studenty jako cílovou skupinu
Jana Petříková -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
Eva Bartůňková