Markéta Váňová

Bachelor's thesis

Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF

Communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu stávající marketingové a komerční komunikace se zaměřením na PR komunikaci neziskové organizace UNICEF, SWOT analýzu UNICEF a analýzu výsledků vlastního dotazníkového šetření a na jejich základě navrhnout vylepšení komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Obsahem teoretické části je vysvětlení …more
Abstract:
The main goal of the bachelor's thesis is to analyze the current marketing and commercial communication with a focus on PR communication of the non-profit organization UNICEF, perform a SWOT analysis of UNICEF and analyze the results of questionnaire survey and based on them to design a suitable communication PR strategy of the non-profit organization UNICEF. The thesis is divided into theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82935