Implementace systému CRM do firmy RENOCAR, a.s. – Ing. Radek Svěrák
Ing. Radek Svěrák
Bachelor's thesis
Implementace systému CRM do firmy RENOCAR, a.s.
CRM system implementation to the company RENOCAR, a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce „Implementace systému CRM do firmy Renocar, a.s.“ je zaměřená na analýzu fungování obchodního procesu v podniku bez systému CRM a s následným zavedením systém CRM. Implementace systému CRM přináší větší přehled o požadavcích zákazníka a snižuje provozní náklady. V teoretické části je popsán pojem CRM a formy řízení vztahu se zákazníkem. V praktické části je obsažena analýza současného …viacAbstract:
Implementation of CRM system into Renocar a.s.company, is focused on analysis of market process function in company without CRM system and with follow-up implementation of system CRM. Implementation of system CRM produce bigger overview about customer demands and brings down operating costs. In theoretical part, there is described term CRM and form of controlling relationship with customer. Practical …viacKľúčové slová
CRM systém řízení vztahu se zákazníkem prodej vozidel marketing orientace na zákazníka analýza podniku vztahový marketing databáze kontaktů software CRM system customer customer relationship management sale of vehicles customer orientation analysis of the company relationship marketing contacts database software
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/thrjn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Kovalčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane