Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market – Sophie Marienka Vasak
Sophie Marienka Vasak
Bachelor's thesis
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj
Abstract:
Tématem této práce je: Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj. Toto téma bylo vybráno díky obecné důležitosti piva na českém trhu a faktu, že český spotřebitel má k pivu silný vztah. Navíc společnost Plzeňský Prazdroj si drží silnou pozici na českém trhu, stejně jako značnou cenovou prémii u svých produktů. Cílem práce je zhodnotit následující výzkumnou otázku: Je současný image značky v souladu …moreAbstract:
The title of this thesis is : Commercial communications of Pilsner Urquell. This subject has been chosen because of the importance of beer on the Czech market and the fact that Czechs have a special relation regarding beer. Plus the company Pilsner Urquell holds a strong position on the Czech market and has an interesting price premium strategy. The aim of this thesis was to confirm or infirm the following …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50198
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Martin Machek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VASAK, Sophie Marienka. \textit{Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/knwbos/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu
Alina Mulenko -
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
Michaela Duchoňová -
Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Jan Čambora -
Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Filip Vánik -
Optimalizace vnitropodnikové logistiky pro společnost Plzeňský Prazdroj a.s.
Vojtěch Kršňák -
Překlad webových stránek společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. z českého jazyka do ruského jazyka, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku.
Anna PETROVA -
Překlad webových stránek společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. z českého jazyka do ruského jazyka, vypracování překladatelského komentáře a česko-ruského slovníku
Anna PETROVA