Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market – Sophie Marienka Vasak
Sophie Marienka Vasak
Bachelor's thesis
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj
Anotácia:
Tématem této práce je: Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj. Toto téma bylo vybráno díky obecné důležitosti piva na českém trhu a faktu, že český spotřebitel má k pivu silný vztah. Navíc společnost Plzeňský Prazdroj si drží silnou pozici na českém trhu, stejně jako značnou cenovou prémii u svých produktů. Cílem práce je zhodnotit následující výzkumnou otázku: Je současný image značky v souladu …viacAbstract:
The title of this thesis is : Commercial communications of Pilsner Urquell. This subject has been chosen because of the importance of beer on the Czech market and the fact that Czechs have a special relation regarding beer. Plus the company Pilsner Urquell holds a strong position on the Czech market and has an interesting price premium strategy. The aim of this thesis was to confirm or infirm the following …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50198
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50198
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Postavení společnosti Plzeňský Prazdroj na trhu
Radomíra Vaňková -
Zavedení nové edice ženského piva do portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s., formou rebrandingu
Alina Mulenko -
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
Michaela Duchoňová -
Postavení společnosti Plzeňský Prazdroj na trhu
Michal Pánek -
Finanční analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Kristýna Meisnerová -
Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Filip Vánik -
Finanční analýza společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s.
Jeroným Pešta