Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie – Pavlína Stoklasová
Pavlína Stoklasová
Diplomová práce
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Marketing and commercial communications of Komedie theatre
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové a komerční komunikace Divadla Komedie a na základě zjištěných údajů navrhnout možná zlepšení do budoucna. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, marketingový mix, SWOT analýza a charakterizuje jednotlivé formy komerčních komunikací. Praktická část se věnuje analýze a zhodnocení marketingového mixu a komerčních komunikací Divadla …víceAbstract:
The aim of the Master's thesis is the analysis and the evaluation of marketing and commercial communications of Komedie theatre. The suggestion of the possible improvements in the future will be served based on the data analysis. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová