Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie – Pavlína Stoklasová
Pavlína Stoklasová
Master's thesis
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Marketing and commercial communications of Komedie theatre
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza a zhodnocení marketingové a komerční komunikace Divadla Komedie a na základě zjištěných údajů navrhnout možná zlepšení do budoucna. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů marketing, marketingový mix, SWOT analýza a charakterizuje jednotlivé formy komerčních komunikací. Praktická část se věnuje analýze a zhodnocení marketingového mixu a komerčních komunikací Divadla …moreAbstract:
The aim of the Master's thesis is the analysis and the evaluation of marketing and commercial communications of Komedie theatre. The suggestion of the possible improvements in the future will be served based on the data analysis. The theoretical part deals with defining the terms of marketing, marketing mix, SWOT analysis and describes the various forms of commercial communications. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57925
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2015
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Irena Tyslová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57925
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová