Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků – Bc. Barbora Bradáčová
Bc. Barbora Bradáčová
Diplomová práce
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Socio-psychological aspects of the sale of limited edition products
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou sociálně-psychologické aspekty, které jsou spojeny s prodejem limitované edice výrobků a ovlivňují nákupní chování zákazníka. Teoretická část diplomové práce přibližuje osobnost a chování spotřebitele. Zaměřuje se na analýzu rozhodovacích procesů zákazníka a marketingových aktivit, které podporují prodej výrobků. Praktická část představuje společnost Kofola a její produktové …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is the socio-psychological aspects associated with the sale of the limited edition of the products and which influence the purchasing behaviour of the customer. The theoretical part of the thesis describes the personality and behaviour of the consumer. It focuses on analysing customer decision processes and marketing activities that promote product sales. The practical …víceKlíčová slova
Nákupní chování typologie osobností rozhodovací proces marketingový mix motivace spotřebitele druhy nákupů segmentace trhu limitovaná edice Customer buying typology of personalities decision-making process marketing mix customer motivation types of purchases market segmentation limited edition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bg4sf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Nikola Klasovská -
Psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Andrea Paulyová -
Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek
Jan Gogola -
Směry motivace spotřebitele k nadprůměrným výdajům na vybraném sekundárním trhu
Matěj Kuneš -
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
Ariuna Choizhalsanova -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová -
Sociálně psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Tereza Veldová