Ing. Tuan Vu Dao
Master's thesis
Influencer marketing - cross-cultural study
Influencer marketing - cross-cultural study
Abstract:
Cílem této práce je zkoumat potenciální disparitáty a podobnosti, stejně jako obtíže a bariéry spojené s konkrétním zaměřením práce, v marketingu influencerů, které vycházejí z mezikulturních problémů. Tato výzkumná práce se zaměřuje na zkoumání faktorů pohánějících a výzev spojených s využitím korejských influencerů jako média pro marketingovou strategii pro korejské zábavní produkty (filmy a hudbu …moreAbstract:
The objective of this thesis is to investigate potential disparities and similarities, as well as the difficulties and barriers related to the specific thesis focus, in influencer marketing that arise from cross-cultural issues. This research focuses on exploring the drivers and challenges associated with utilizing Korean influencers as a media for marketing strategy for Korean entertainment products …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tegrf/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management