Influencer marketing - cross-cultural study – Ing. Tuan Vu Dao
Ing. Tuan Vu Dao
Diplomová práce
Influencer marketing - cross-cultural study
Influencer marketing - cross-cultural study
Anotace:
Cílem této práce je zkoumat potenciální disparitáty a podobnosti, stejně jako obtíže a bariéry spojené s konkrétním zaměřením práce, v marketingu influencerů, které vycházejí z mezikulturních problémů. Tato výzkumná práce se zaměřuje na zkoumání faktorů pohánějících a výzev spojených s využitím korejských influencerů jako média pro marketingovou strategii pro korejské zábavní produkty (filmy a hudbu …víceAbstract:
The objective of this thesis is to investigate potential disparities and similarities, as well as the difficulties and barriers related to the specific thesis focus, in influencer marketing that arise from cross-cultural issues. This research focuses on exploring the drivers and challenges associated with utilizing Korean influencers as a media for marketing strategy for Korean entertainment products …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tegrf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management