Klamavá reklama a spotřebitelské chování – Šárka NEVŘALOVÁ
Šárka NEVŘALOVÁ
Bakalářská práce
Klamavá reklama a spotřebitelské chování
Misleading advertisement and customers' behaviour
Abstract:
My bachelor thesis deals with Misleading advertising and its influence on customer behaviour. I elaborate on the theoretical knowledge of advertisement, customer behaviour as well as on the legal regulations of advertisement. Furthermore, I have analysed concrete misleading campaigns and evaluated their composition from the point of view of customer behaviour.Abstract:
V mojí bakalářské se zabývám Klamavou reklamou a jejím vlivu na spotřebitelské chování. Uvádím teoretické poznatky z oblasti reklamy, spotřebitelského chování, stejně tak jako právní regulace. Dále analyzuji konkrétní reklamní kampaně a hodnotím jejich sestavení po stránce spotřebitelského chování..
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
19562
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEVŘALOVÁ, Šárka. Klamavá reklama a spotřebitelské chování. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi