Redesign vizuální identity Národního muzea se zaměřením na digitální média – Jan Valeš
Jan Valeš
Diplomová práce
Redesign vizuální identity Národního muzea se zaměřením na digitální média
Redesign of the National Museum’s Visual Identity with a Focus on Digital Media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komplexním návrhem nové vizuální identity Národního muzea se zvláštním důrazem na její aplikaci v digitálním prostředí. Práce analyzuje současný stav vizuální komunikace muzea, identifikuje klíčové problémy a zkoumá potenciál pro oslovení mladší generace návštěvníků prostřednictvím kvalitativního výzkumu zahrnujícího 7 hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z a vedením …víceAbstract:
This thesis focuses on the comprehensive design of a new visual identity for the National Museum, with particular emphasis on its application in the digital environment. The work analyzes the current state of the museum’s visual communication, identifies key issues, and explores the potential to engage a younger generation of visitors through qualitative research involving seven in-depth interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2025
- Vedoucí: Tereza Zichová
- Oponent: Anna Hábová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Informační systémy a technologie / UX výzkum a design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Visual Identity of Heart Attack Burger restaurant
Anna Brabcová -
Vizuální identita malé obce
Ján HOLBA -
Nová vizuální identita města Litoměřice
Ema Řeháková -
Vizuální identita neziskové organizace Cesta z krize
Kateřina Vlková -
Vizuální identita neziskové organizace Česká společnost pro ochranu netopýrů
Alice Weinfurtová -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová