Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu – Miroslav Lisoň
Miroslav Lisoň
Bachelor's thesis
Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
Global Illumination Methods for Image Synthesis
Abstract:
Na začiatku tejto práce bude širšie uvedená časť počítačovej grafiky do, ktorej táto problematika spadá. V ďalšej časti budú popísané zobrazovacie metódy spolu s metódou ray tracing, ktoré budu porovnané a niektoré ukázané aj na implementácii. Širšie bude vysvetlená aj zobrazovacia rovnica a jej riešenie. Nasledujúca kapitola bude obsahovať popis implementácie Path tracing, ktorá bude implementovaná …moreAbstract:
At the beginning of this work will be introduced into the wider part of computer graphics in which these matters. The next section will describe the imaging method and the ray tracing method, which will be compared and some also shown on implementation. Wider will be explained rendering equations and its solution. The next chapter will include a description of the implementation of path tracing, to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/103966
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2014
- Supervisor: Tomáš Fabián
- Reader: Martin Němec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LISOŇ, Miroslav. \textit{Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ko9xjg/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Miroslav Lisoň -
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Miroslav Lisoň -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Paralelní budování akceleračních struktur pro ray tracing
Ondřej Sochora -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler -
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Ray-tracing s využitím SSE
Jiří Kučera