Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu – Miroslav Lisoň
Miroslav Lisoň
Bakalářská práce
Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu
Global Illumination Methods for Image Synthesis
Anotace:
Na začiatku tejto práce bude širšie uvedená časť počítačovej grafiky do, ktorej táto problematika spadá. V ďalšej časti budú popísané zobrazovacie metódy spolu s metódou ray tracing, ktoré budu porovnané a niektoré ukázané aj na implementácii. Širšie bude vysvetlená aj zobrazovacia rovnica a jej riešenie. Nasledujúca kapitola bude obsahovať popis implementácie Path tracing, ktorá bude implementovaná …víceAbstract:
At the beginning of this work will be introduced into the wider part of computer graphics in which these matters. The next section will describe the imaging method and the ray tracing method, which will be compared and some also shown on implementation. Wider will be explained rendering equations and its solution. The next chapter will include a description of the implementation of path tracing, to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103966
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Tomáš Fabián
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LISOŇ, Miroslav. \textit{Globální metody trasování paprsků pro syntézu obrazu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ko9xjg/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Miroslav Lisoň -
Interaktivní ray tracing pomocí NVIDIA OptiX
Miroslav Lisoň -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Paralelní budování akceleračních struktur pro ray tracing
Ondřej Sochora -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler -
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Ray-tracing s využitím SSE
Jiří Kučera