Cenová a necenová konkurencia na nedokonalom trhu – Paula Horvathová
Paula Horvathová
Diplomová práce
Cenová a necenová konkurencia na nedokonalom trhu
Cenová a necenová konkurencia na nedokonalom trhu
Anotace:
Cieľom diplomovej práce s názvom “Cenová a necenová konkurencia na nedokonalom trhu” je analyzovať, vyhodnotiť a porovnať cenové a necenové nástroje, ktorými firmy súťažia na nedokonalom trhu v Slovenskej republike a navrhnúť opatrenia a odporúčania na zlepšenie nástrojov používaných na prilákanie zákazníkov pre vybranú spoločnosť. Diplomová práca je rozdelená na 3 časti. Prvá časť je zameraná na teoretické …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis entitled “Price and Non-price Competition in Imperfect Markets” is to analyse, evaluate and compare price and non-price tools by which companies compete on an imperfect market in the Slovak Republic and propose measures and recommendations to improve the tools used to attract customers for a chosen company. The diploma thesis is divided into 3 parts. The first part is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2023
- Vedoucí: Marek Hudík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Organized Retail Investors in the US Financial Market - how GME and AMC influence market efficiency
Mick Wannink -
Customer perception of retail marketing strategies
Bishal Debbarma -
The importance of brick and mortar stores in the development of specialized running e-commerce
Ivana Kopková -
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Mezibankovní konkurence, její formy a dopady na spotřebitele bankovních služeb
Tomáš Mikluš -
Firm in imperfect competition
Viktor Pak -
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Oligopoly a teorie her
Gabriela Klánová