Bc. Lucie KŘIVÁČKOVÁ

Master's thesis

Marketing management vybrané neziskové organizace pro zajištění udržitelného rozvoje

Marketing management of a selected non-profit organization to ensure sustainable development
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na marketing management vybrané neziskové organizace směřující k udržitelnému rozvoji. Cílem této práce bylo navrhnout opatření směřující k udržitelnosti, čehož bylo dosaženo pomocí účelného a efektivního marketingového plánu. Marketingový plán obsahuje analýzu současné situace, doplňující anketu, výzkumy dárcovství a další externí a interní faktory. Na základě těchto dat …more
Abstract:
The presented work is focused on marketing management of a selected non-profit organization aimed at sustainable development. The aim of this work was to propose measures aimed for sustainability, which was achieved through an effective marketing plan. The marketing plan includes an analysis of the current situation, a supplementary poll, donation surveys and other external and internal factors. Based …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘIVÁČKOVÁ, Lucie. Marketing management vybrané neziskové organizace pro zajištění udržitelného rozvoje. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/