Analýza internetového marketingu hotelu Friday – Phuong Hoa Nguyen
Phuong Hoa Nguyen
Bachelor's thesis
Analýza internetového marketingu hotelu Friday
Analysis of Internet Marketing at Friday Hotel
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce s názvem “Analýza internetového marketingu hotelu Friday” je zaměřena na internetový hotelový marketing. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, jako je internetový marketing, marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka, komunikační mix na Internetu.Analytická část se věnuje především rozboru oficiálních webových stránek hotelu pomocí marketingového mixu …moreAbstract:
The bachelor´s thesis entitled "Analysis of Internet Marketing at Friday Hotel" is focused on the hotel internet marketing. The theoretical part defines basic concepts, such as internet marketing, marketing mix and customer, communication mix on the internet. The analytical part deals with the analysis of official hotel website using the marketing mix from the perspective of a vendor and the customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14436/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Green marketing
Martin Trojan -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka