Bc. Michal Ryšavý
Bachelor's thesis
Futsalový klub jako náplň volného času.
Futsal club as a content of leisure time.
Abstract:
Anotace: Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojetí sportu jako volnočasové aktivity, účasti ve sportovním klubu a roli hráče v týmovém sportu. To vše zaměřené na konkrétní sport, futsal. Cílem této práce je popsat názory informantů na roli hráče v týmovém sportu z pohledu sociálních vztahů, rolí a osobních motivů, vzhledem k účasti v týmu. Ve výzkumné části se práce zabývá kvalitativním výzkumem …moreAbstract:
Annotation: This work focuses on the concept of sport as a leisure activity, participation in a sport´s club and a role of a player in a team sport. It all focused on the specific sport, futsal. The aim of this work is to describe the views of informants on the role of the player in a team sport from the perspective of social relationships, roles and personal motives, due to a participation in a team …moreKeywords
Klíčová slova Kolektiv ambice volný čas životní styl futsal klub podpora osobnost vztahy rodina sport komunikace charakter temperament hodnoty výzkum talent identita finance přítelkyně. Key words Society leisure time lifestyle club support personality relations family communication character merits research identity finances girlfriend.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yialp/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Nýdrlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty komunikace na internetu
Veronika PLŠKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regional identity: The Role of the Czech Republic and Poland in maintaining Sorbian identity
Maëla BARÇON -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský