Futsalový klub jako náplň volného času. – Bc. Michal Ryšavý
Bc. Michal Ryšavý
Bakalářská práce
Futsalový klub jako náplň volného času.
Futsal club as a content of leisure time.
Anotace:
Anotace: Tato bakalářská práce se zaměřuje na pojetí sportu jako volnočasové aktivity, účasti ve sportovním klubu a roli hráče v týmovém sportu. To vše zaměřené na konkrétní sport, futsal. Cílem této práce je popsat názory informantů na roli hráče v týmovém sportu z pohledu sociálních vztahů, rolí a osobních motivů, vzhledem k účasti v týmu. Ve výzkumné části se práce zabývá kvalitativním výzkumem …víceAbstract:
Annotation: This work focuses on the concept of sport as a leisure activity, participation in a sport´s club and a role of a player in a team sport. It all focused on the specific sport, futsal. The aim of this work is to describe the views of informants on the role of the player in a team sport from the perspective of social relationships, roles and personal motives, due to a participation in a team …víceKlíčová slova
Klíčová slova Kolektiv ambice volný čas životní styl futsal klub podpora osobnost vztahy rodina sport komunikace charakter temperament hodnoty výzkum talent identita finance přítelkyně. Key words Society leisure time lifestyle club support personality relations family communication character merits research identity finances girlfriend.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yialp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Nýdrlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty komunikace na internetu
Veronika PLŠKOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regional identity: The Role of the Czech Republic and Poland in maintaining Sorbian identity
Maëla BARÇON -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský