Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku – Irena Míková
Irena Míková
Bachelor's thesis
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
Radio and radio Advertising in the Perception of Children of primary school Age
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu v České republice. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu a přibližuje cílovou skupinu děti mladšího školního věku. Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají děti mladšího školního věku …viacAbstract:
Das Thema der Bachelor-Arbeit ist: Der Rundfunk und die Rundfunkwerbung in der Wa-hrnehmung von Kindern jüngeren Schulalters. Der theoretische Teil der Arbeit befasst sich zuerst mit der Klärung des Begriffs "Rundfunk" und geht dann auf die Geschichte und Gegenwart des Rundfunkmarktes in der Tschechischen Republik näher ein. In den folgenden Kapiteln werden der Runkfunk als Bestandteil des Kommunikationsmixes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Míková, Irena. Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Leoš Mareš jako rozhlasová osobnost a nástroj marketingové komunikace
David Vavřena -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Alžběta Flaschková -
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
Irena Míková -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák