Patrik Labant

Master's thesis

Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech

Manage of internal Service desk in medium and large companies
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na řízení interního Service desku ve středních a velkých společnostech. V teoretické části je nejprve definováno, co to je ICT služba a jak je řízena. Následuje charakteristika teoretického rámce ITIL, který se zabývá řízením ICT služeb. Poté je charakterizován další teoretický rámec COBIT, který se také zabývá řízením služeb, a tyto dva rámce jsou vzájemně porovnány …viac
Abstract:
This thesis is focused on managing the internal Service desk in medium and large companies. In the theoretical part is firstly defined what it's ICT service and how it is managed. It is followed by a characteristics of theoretical Framework ITIL, which deals with ICT services management. Then, a further theoretical framework COBIT is characterized, which also deals with the management of services, …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
  • Vedúci: Jan Pour
  • Oponent: Bohuslav Růžička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48528