Dominika Pytelová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro posílení povědomí o značce

Marketing strategy for employer brand empowerment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou posílení značky zaměstnavatele v prostředí B2B segmentu. V dané problematice je analyzován současný vztah značky zaměstnavatele k zaměstnancům, který byl analyzován pomocí dotazníkového šetření. Výsledkem práce je navržení takové marketingové strategie, která bude, pomocí motivace stávajících zaměstnanců, propagovat značku zaměstnavatele a úspěšně tak osloví …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on employer brand empowerment in the B2B market segment. The current relationship of the employer brand and company’s employees has been analyzed using internal and external surveys. The resulting marketing strategy will, through current employees’ motivation, promote employer brand among specified target audience.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Petr Novák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.