Bc. Soňa Plačková

Diplomová práce

Sociální marketing v činnosti občanského sdružení zdravotně postižených

Social Marketing in aktivity of civil association unhealty handicapped
Anotace:
Spojení Moderního marketingu a sociální problematiky vyžaduje nestandardní koncept řešení, který je prezentován jako sociální marketing. Rozdíly mezi sociálním marketingem a komerčním marketingem spočívají v odlišné aplikaci forem působení na veřejnost i v důrazu na společenskou odpovědnost nositele. Základními pravidly sociálního marketingu je zřetelně komunikovat konkrétní výnos na charitu, vhodně …více
Abstract:
Incorporation of social issues in modern marketing requires a more sophisticated solution concept presented as and termed "social marketing". The differences between social marketing and commercial marketing lie in a different application of techniques and practices which are to influence the general public, and also in the focus on social responsibility of their applicant. The basic principles of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace