Hra ve výuce ruského jazyka jako pomoc při osvojování nové slovní zásoby – Bc. Lenka Kašparová
Bc. Lenka Kašparová
Diplomová práce
Hra ve výuce ruského jazyka jako pomoc při osvojování nové slovní zásoby
Game in Russian Language Lessons as an Aid to Vocabulary Acquisition
Anotace:
Práce zkoumá úlohu didaktické hry v procesu osvojování slovní zásoby při výuce ruského jazyka. Obsahuje obecnou část pojednávající o hrách ve výuce, jejich významu a přínosu. Na hru je nahlíženo jako na přínosný didaktický postup, který může plnit výraznou motivační a aktivační úlohu při seznamování s novou slovní zásobou, jejím upevňováním a prověřováním získaných znalostí. Součástí práce jsou metodické …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3851
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Petr Kotyza
- Oponent: Mgr. Elena Anatolievna Vasilyeva, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie pro střední školy, Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Specifické poruchy učení se zaměřením na dyslexii a dysgrafii u žáků nižšího gymnázia v rámci výuky ruského jazyka jako druhého cizího jazyka
Jaromír Hendrych -
Dramatizace jako metoda výuky ruského jazyka a její možnosti využití ve výuce
Aneta Bajková -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová -
Podpora žáků se specifickými poruchami učení ve výuce ruského jazyka
Doris Hanusová -
Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka
Barbora Valentová -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva