Jana Ernygrová
Bachelor's thesis
Social media management
Abstract:
Bakalářská práce popisuje správu firemních profilů na sociálních sítích a jejich využití v marketingové komunikaci. Zaměřuje se na základní charakteristiku náplně práce social media managera při správě jednotlivých sociálních sítí. V rámci případové studie je představena vybraná strategie komunikace pro vybranou společnost a na základě průzkumu spokojenosti jsou navrženy grafická zpracování příběhů …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the management of company profiles on social networks and their use in marketing communication. It focuses on the fundamental characteristics of the work of a social media manager in the management of individual social networks. Within the case study, a selected communication strategy for a chosen company is introduced and based on a satisfaction survey, graphic processing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ernygrová, Jana. Social media management. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Analýza potenciálu využití nástrojů marketingové komunikace pro kolektivního správce OSA
Karel Fořt -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt -
Marketingová online komunikace Nadace Karla Janečka
Nikola Krejčí -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Anna Nováková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Tomáš Pakhoffer