Jana Ernygrová
Bakalářská práce
Social media management
Anotace:
Bakalářská práce popisuje správu firemních profilů na sociálních sítích a jejich využití v marketingové komunikaci. Zaměřuje se na základní charakteristiku náplně práce social media managera při správě jednotlivých sociálních sítí. V rámci případové studie je představena vybraná strategie komunikace pro vybranou společnost a na základě průzkumu spokojenosti jsou navrženy grafická zpracování příběhů …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the management of company profiles on social networks and their use in marketing communication. It focuses on the fundamental characteristics of the work of a social media manager in the management of individual social networks. Within the case study, a selected communication strategy for a chosen company is introduced and based on a satisfaction survey, graphic processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ernygrová, Jana. Social media management. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analýza potenciálu využití nástrojů marketingové komunikace pro kolektivního správce OSA
Karel Fořt -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt -
Marketingová online komunikace Nadace Karla Janečka
Nikola Krejčí -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Anna Nováková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Tomáš Pakhoffer