Kateřina Balíková

Bachelor's thesis

Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno

A Marketing Audit of the Festival Divadelní svět Brno
Abstract:
Bakalářská práce Marketingový audit festivalu Divadelní svět Brno pojednává o metodě marketingového auditu jako prostředku ke kontrole stávajících marketingových činností. Na praktickém příkladu se snaží analyzovat dostupné informace a celkovou situaci v rámci festivalu Divadelní svět Brno v letech 2015 - 2017 a marketingový audit provést. Cílem práce je navrhnout možnosti ke zlepšení a efektivnějšímu …more
Abstract:
This bachelor’s thesis, “A Marketing Audit of the Festival Divadelní svět Brno”, deals with how to carry out a marketing audit in order to check up on existing marketing activities. Using a practical example, we will try to analyse the available information and the overall situation of the festival in the years 2015, 2016 and 2017 and carry out the appropriate marketing audit. The aim of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: MgA. Jitka Honsová
  • Reader: MgA. Dagmar Bednáriková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/o80tt/

Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno

Faculty of Theatre

Bachelor programme / field:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on production management

Theses on a related topic