Ing. Adéla Křepelová

Master's thesis

Role marketingového výzkumu v procesu budování značky

The role of marketing research in the process of brand building
Abstract:
V úvodu diplomové práce jsou vysvětleny klíčové pojmy marketingu a popsané základní rozdělení marketingových výzkumů. Dále je věnována pozornost procesu budování značky a následující zviditelnění značek pomocí eventů. Teoretická část končí představením společnosti STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.. Následující kapitoly v praktické části jsou konkrétně zaměřené na značku Božkov. Tradiční českou značku s více …more
Abstract:
In the introduction, my thesis describes an elemental sorting of marketing researches and describes the key words. Further, I focused my attention on a brand building process and following brand publicizing via marketing events. The theoretical part concludes with the introducing of company STOCK Plzeň-Božkov, s.r.o.. The following chapters in practical part are namelly focused on a Božkov brand. A …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní