Hana Šanová

Diplomová práce

Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia

Marketing strategy of education program Honors Academia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním …více
Abstract:
Diploma thesis deals with educational program of Honors Academia. The aim of the thesis is to set the marketing strategy of the program and to recommend suitable communication channels for marketing communication. The theoretical part deals with the marketing for education and services, with strategic management, namely with marketing strategy, tactics and analysis of internal and external environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Lenka Rigerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70488

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management