Bc. Kristýna TEPLANOVÁ
Diplomová práce
Gamifikace ve vzdělávání
Gamification in education
Anotace:
Tato diplomová práce seznamuje s teoretickými poznatky z oblasti gamifikace a propojuje poznatky s oblastí vzdělávání. Cílem výzkumu bylo prozkoumat téma gamifikace a její možnou implementaci do prostředí vzdělávání. Vzhledem k možným subjektivním zkušenostem respondentů jsme zvolili smíšený typ výzkumu. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 44 respondentů, polostrukturovaný rozhovor následně proběhl …víceAbstract:
This thesis acquaints with theoretical knowledge in the field of gamification and connects knowledge with the field of education. The aim of the research was to explore the topic of gamification and its possible implementation in the educational environment. Due to the possible subjective experiences of the respondents, we chose a mixed type of research. 44 respondents took part in the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TEPLANOVÁ, Kristýna. Gamifikace ve vzdělávání. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Efektivita gamifikace ve vzdělání dospělých
Aleš Brtna -
Využití gamifikace ve vzdělávání a návrh postupu její implementace do e-learningu
Lea Mentlíková -
Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Anastasiia Dubinina -
Využití gamifikace ve vzdělávání
Meri Sanagyan -
Gamifikace ve vzdělávání
Jakub Urbanec -
Interaktivní metody výuky vybraných českých hudebních skladatelů
Kateřina Ferencová -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer
Název
Vložil
Vloženo
Práva