Bc. Petra Kučerová, DiS.

Diplomová práce

Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci

Slovácké beachové léto: Strategy To Win Partners for Cultural and Sporting Event
Anotace:
Podstatou diplomové práce je prostřednictvím strukturovaných individuálních rozhovorů se současnými nebo potenciálními partnery sportovně-kulturního festivalu Slovácké beachové léto v Uherském Hradišti zjistit, jaké možnosti a benefity, jaké způsoby plnění firemních marketingových cílů jsou pro ně v rámci partnerství zajímavé. Tedy provést průzkum za jakých podmínek by oslovené firmy byly ochotny stát …více
Abstract:
The essence of the thesis is to find out what options and benefits and which means of cor-porate marketing aims are in the framework of the partnership interesting for the current or potential partners of Slovácké beachové léto Festival in Uherské Hradiště through structured individual interviews. So conduct a survey of the conditions under which these companies will be willing to become a partner …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kučerová, Petra. Slovácké beachové léto: Strategie k získání partnerů pro kulturně-sportovní akci. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace