Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům – Daniel Axmann
Daniel Axmann
Bachelor's thesis
Identifikace postojů zákazníků k bankovním produktům
Identification of Customer Attitudes towards Banking Products
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl identifikovat postoje zákazníků k bankovním produktům. Charakterizovanou společností je Česká spořitelna, a.s., která je nejstarší a největší bankou na tuzemském trhu v České republice. Pozornost je věnována zejména výnosovým, úvěrovým a investičním produktům z její nabídky. Postoje klientů byly zjišťovány formou dotazníkového šetření prostřednictvím internetu. Výsledky …moreAbstract:
This bachelor's thesis aims to identify the customers' attitudes towards banking products. The characterized company is Česká spořitelna, a.s., which is the oldest and largest bank on the domestic market in the Czech Republic. The focus is mainly on income, credit and investment products from its offer. Client attitudes were collected by means of a questionnaire survey via the Internet. The results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149357
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Milena Lahutová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa