Kristýna Wichová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu hobby prodejny
Marketing Mix Analysis of the Hobby Store
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu hobby prodejny. Teoretická část se zabývá charakteristikou maloobchodu, marketingového mixu, především jeho jednotlivých nástrojů. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu marketingového mixu charakteristické pro hobby prodejny.Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of the hobby shop. The theoretical part deals with the characteristics of retail, marketing mix, especially with individual tools. In the practical part are presented the results of research mix marketing characteristic for hobby shops.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135513
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Petra Klapilová Krbová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová