Kristýna Wichová

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu hobby prodejny

Marketing Mix Analysis of the Hobby Store
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu hobby prodejny. Teoretická část se zabývá charakteristikou maloobchodu, marketingového mixu, především jeho jednotlivých nástrojů. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu marketingového mixu charakteristické pro hobby prodejny.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of the hobby shop. The theoretical part deals with the characteristics of retail, marketing mix, especially with individual tools. In the practical part are presented the results of research mix marketing characteristic for hobby shops.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedúci: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Petra Klapilová Krbová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava