Internetový marketing se zaměřením na jazykový institut – Iva Prokopová
Iva Prokopová
Bakalářská práce
Internetový marketing se zaměřením na jazykový institut
Internet marketing focused on language institute
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současnými trendy internetového marketingu v České republice s důrazem na nízkonákladový přístup. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje a analyzuje složky, nástroje a metody internetového marketingu použité v praktické části práce. Praktická část práce obsahuje návrh, realizaci a vyhodnocení internetové kampaně pro …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with internet marketing trends for market in the Czech Republic with an accent on a low-cost approach. The bachelor thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces and analyses components, tools and methods of internet marketing, used in the practical part. The practical part contains design, realization and evaluation of an internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41609
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Zdeněk Smutný
- Oponent: Ondřej Matuštík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41609
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Internet Marketing
Irina Islentieva